از ظرفیت های دانشگاه های شهرستان در جهت افزایش سرانه مطالعه استفاده شود.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

از ظرفیت های دانشگاه های شهرستان در جهت افزایش سرانه مطالعه استفاده شود.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:از ظرفیت های دانشگاه های شهرستان در جهت افزایش سرانه مطالعه استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، محمد ریاضی دراولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب درسالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان با استناد به آیات و روایات، جایگاه کتاب در تاریخ و نقش آن در علم و پیشرفت جامعه را با اهمیت دانست و اظهارداشت داشت: حفظ جایگاه و ارزش کتاب یکی از مهمترین وظایف می باشد.

وی در ادامه گفت: برای تحقق مصوبات و برنامه های فرهنگی و هنری، تخصیص اعتبار مشخص برای کتابخانه های عمومی امری لازم و ضروری است .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در ادامه اذعان داشت:هدف از اجرای برنامه های فرهنگی  در کتابخانه ها جلب وجذب قشرهای مختلف به خصوص کودکان و نوجوانان، دانشگاهیان و ورزشکاران به سوی کتابخانه های عمومی می باشد.

وی  یکی از راهکار های افزایش سرانه مطالعه و مراجعه مستمر به کتابخانه های شهرستان بهرگیری از ظرفیت های دانشگاهی شهرستان برشمرد و افزود : در این زمینه برنامه ریزی های عملی صورت گیرد.

وی افزود: ارتباط تنگا تنگ با دهیاران وشهرداران در روستاها و بخش ها وبهره گیری از ظرفیت های موجود راهگشای  سرانه مطالعه مفید خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میناب به ارائه برنامه وبودجه پیشنهادی سال 94 پرداخت و مطالعه و بررسی و تدوین برنامه و بودجه جاری و عمرانی را یکی از وظایف انجمن شهرستان بیان کرد.

علیرضا صبور دربخش دیگری از سخنان خود به ارائه برنامه زمانبدی جلسات انجمن شهرستان اشاره نمود وگفت درسال جاری 11جلسه درشهرستان و دربخش های توکهور و بخش سندرک هرکدام 6جلسه   برگزار خواهد شد.

وی  درادامه به ارائه گزارشی از عملکرد فرهنگی و عمرانی کتابخانه ها درسال گذشته  پرداخت  و گفت درسال 93 500میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستان  جهت تعمیر و تجهیزکتابخانه های عمومی هزینه شد.

رضا اوژند، دبیر انجمن کتابخانه های عمومی میناب ضمن قرائت دستور کار و ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه سال قبل افزود: هدف از این جلسه، تبادل نظر و هم اندیشی اعضای انجمن در خصوص رفع مشکلات و ارائه راهکارهای جدید برای امسال جهت برنامه ریزی بهتر و پیشبرد برنامه های فرهنگی در کتابخانه ها می باشد.

 

در پایان، هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.